Apa yang anda dapat?

Anda ingin mencari PENDAPATAN SAMPINGAN semasa melayari Internet? Hari ini adalah hari bertuah anda kerana anda telah menemui peluang untuk memperolehi PENDAPATAN SEPENUH MASA dengan kerja sampingan!!! Dan yang lebih hebat, semua ini boleh anda dapatkan secara PERCUMA!!!
AGLOCO menawarkan peluang keemasan pada anda untuk meraih PENDAPATAN PERCUMA hanya dengan melayari internet. Pendaftaran serta keahlian adalah percuma dan dengan usaha yang minimum, anda boleh mendapat PENDAPATAN BULANAN yang mungkin melebihi gaji anda!
Anda hanya perlu melayari internet selama 5 jam setiap bulan dan anda akan menerima bayaran dalam bentuk cek, pindahan bank atau menerusi akaun PayPal anda dari AGLOCO. Anggaran pendapatan adalah USD5 – USD25 setiap bulan (ya! hanya untuk melayari internet selama 5 jam) sekiranya anda tidak memperkenalkan program ini kepada rakan anda.
Sekiranya anda berjaya mendapatkan ahli baru untuk menyertai program ini, maka potensi pendapatan bulanan anda untuk mencecah ribuan USD setiap bulan adalah tidak mustahil! Di samping itu anda juga akan diberi 1 unit saham (apabila syarikat ini disenaraikan di bursa saham kelak) bagi setiap jam anda melayari internet dan 1 unit saham bagi setiap 4 jam ahli-ahli di bawah rangkaian anda melayari internet.
Untuk melipatgandakan pendapatan, setiap ahli perlu mencari kenalan atau sesiapa sahaja untuk turut mendaftar dengan program ini sebagai ‘referrals’ mereka. Bukan susah untuk mencari orang yang berminat kerana pada masa kini terdapat kemudahan internet untuk berkomunikasi dan menyampaikan maklumat. Tambahan pula program ini adalah PERCUMA dan menjanjikan pendapatan yang LUMAYAN.
Program ini masih dalam peringkat persediaan dan pelancarannya adalah dalam bulan MAC/APRIL 2007. Ini bermakna anda boleh memanfaatkan masa ini untuk membina rangkaian keahlian di bawah anda.Apabila anda telah mendaftar, anda akan diberi pautan/link (url) anda sendiri untuk memperkenalkan program ini kepada rakan-rakan anda.
Ada ahli bertanya saya, “boleh ke kalau saya taknak cari orang?” Sebenarnya kita bukan cari orang. Tapi kita mengajak kawan untuk merebut peluang untuk dapatkan $$$ percuma yang ditawarkan oleh Agloco. Kita cuma menawarkan peluang TANPA MENGELUARKAN MODAL! Kawan anda dapat wang, anda dapat lebih wang. Tiada sesiapa yang rugi walau 1 sen.
Mari kita lihat, apa beza jika kita join sorang-sorang, atau dengan mengajak kawan kawan kita. Join dan tanpa membina community. Katakan anda join sendirian dan anda tak berkongsi peluang baik ini bersama kawan-kawan anda. Dan dalam masa sebulan, purata anda online sehari adalah 5 jam.Maka, jumlah jam terkumpul sebulan adalah 5 jam. Jika Agloco menetapkan rate untuk sejam adalah usd 0.10. Anda hanya dapat USD 0.50.
Join dan membina community. Katakan anda mempunyai 5 orang downline direct. Anda mesti mengajar downline anda cara bagaimana untuk membina community juga. Hanya cara duplicate dari cara anda. Sungguh mudah. Dan andaikan 5 orang kawan anda itu, berjaya mencari 5 orang juga setiap seorang sedalam 5 level. Dan setiap orang dalam community anda (termasuk yang 5 level) mempunyai purata online 5 jam sehari selama sebulan, anda akan mendapat jumlah jam terkumpul untuk sebulan adalah: 4886.25 jam.
Andaikan Agloco menetapkan rate sejam untuk bulan tersebut adalah USD 0.10. Maka:4886.25 jam x usd0.10 = USD 488.70.Berbeza bukan? Amatlah berbeza! Jadi, kongsikanlah cerita ini bersama kawan kawan anda kerana anda akan membuat duit tanpa mengeluarkan duit!