Mengapa dan bagaimana?

Anda mungkin pernah mendengar Myspace, Friendster atau Youtube? Perkhidmatan dari ketiga-tiga program di atas adalah percuma. Tetapi tahukah anda bahawa ketiga-tiga program tersebut mendapat pulangan yang banyak? Dari mana datangnya duit-duit tersebut?
Program-program tersebut mendapat wang yang banyak dari iklan-iklan di web mereka. Semakin ramai ahli sesuatu program itu, semakin tinggi jumlah yang dibayar oleh pengiklan kepada sesuatu program itu. Siapakah yang menjadikan program tersebut mendapat bayaran yang tinggi? Tentulah ahli-ahli program tersebut. Termasuklah ANDA! Adakah program tersebut membayar anda hasil pulangan yang mereka dapat?
Tentu sekali TIDAK! Walhal andalah yang menjadikan mereka mendapat pulangan yang sebegitu besar. Cuba fikirkan Youtube dijual kepada Google dengan harga USD1.65 Billion, MySpace dijual kepada NewsCorp dengan harga USD900 Juta. Adakah mereka mengagih-agihkan hasil jualan tersebut kepada ahli-ahlinya?
Jawapannya: Tentu sekali TIDAK! MENGAPA YouTube dan MySpace dijual dengan harga yang tinggi? Jawapannya mudah! YouTube dan MySpace mempunyai ahli lebih dari 100 juta di seluruh dunia. Dengan ahli sebanyak ini, mereka mempunyai jalan yang sangat efektif untuk menyampaikan maklumat kepada ahlinya terutamanya IKLAN.
Sebenarnya YouTube dan MySpace membuat banyak keuntungan daripada Pengiklanan, sebab itulah Gergasi Internet seperti Google sanggup keluarkan duit yang banyak untuk membeli website ini. Keywordnya adalah: THE POWER OF ADVERTISING.
Sekarang, sudah jelas, mengapa AGLOCO memerlukan bilangan ahli yang ramai untuk merealisasikan program ini. Yang menariknya, AGLOCO akan membayar anda untuk iklan-iklan yang di bayar oleh pengiklan. Sebabnya kita sebagai ahli mempunyai share di syarikat AGLOCO. Itulah konsepnya. Jika anda belum menyertai AGLOCO, jangan fikir lama-lama, JOIN SEGERA dan ajak semua kawan-kawan anda.