Bagaimana Menjana Duit?

Selepas anda mendaftar dengan AGLOCO , anda perlu memuat turun satu perisian kecil pada komputer anda bagi memaparkan satu ‘viewbar’ di bahagian bawah tetingkap web browser anda. Anda hanya perlu buka viewbar tersebut dan melakukan kegiatan internet anda seperti biasa - melayari internet, menghantar email atau chat - pada bila-bila masa selama 5 jam setiap bulan.
Viewbar tersebut akan mengenalpasti minat anda untuk mensasarkan iklan-iklan yang berkaitan kepada anda. Iklan tersebut adalah dalam bentuk teks yang dipaparkan di viewbar tersebut dan bertukar setiap 30 saat. Tiada skrin pop-up atau pun email spam dan tiada gangguan semasa anda melakukan kegiatan internet anda. AGLOCO telah memberi jaminan bahawa viewbar tersebut bukan spyware dan hanya mengumpul maklumat dalam tempoh 5 jam tersebut.
Anda boleh dapatkan penerangan lanjut berkenaan jaminan ini di laman web AGLOCO. Secara amnya, AGLOCO menerima wang daripada syarikat-syarikat yang mengiklankan produk dan perkhidmatan mereka melalui AGLOCO (melalui viewbar tersebut) dan AGLOCO mengagihkan 90% daripada dana tersebut kepada ahli-ahlinya. Ahli-ahli AGLOCO pula berpeluang meraih pendapatan lumayan di mana selain dari dibayar untuk melayari internet selama 5 jam, anda juga akan dibayar untuk kegiatan setiap ahli di dalam rangkaian anda sehingga 5 tahap di bawah anda. Sekiranya anda telah mendaftarkan 5 ahli (referrals/ downlines) dan setiap mereka juga mendaftarkan 5 ahli sehingga 5 tahap, maka anda akan memperolehi 4,886 unit ‘jam’ bagi setiap bulan. Sekiranya AGLOCO membayar USD1 bagi setiap unit jam, maka pendapatan anda pada bulan tersebut adalah USD4,886!!! Anda akan dibayar melalui cek, pindahan bank atau menerusi akaun PayPal. Sehingga Mac 2007, viewbar masih belum dilancarkan, jadi gunakanlah masa ini untuk untuk mencari ahli baru seramai mungkin dan membina rangkaian anda.Jangan lepaskan peluang keemasan ini!
AGLOCO mungkin akan menjadikan tahun 2007/2008 sebagai tahun di mana anda menemukan kebebasan kewangan anda! Tanpa modal, tanpa risiko, semuanya adalah PERCUMA!
Mendaftarlah dengan AGLOCO sekarang! Jangan biarkan orang lain mendahului anda.
Sila klik link di bawah: