Mengapa Anda perlu bertindak?

Berikut adalah statistik ranking AGLOCO :Sekiranya anda menggunakan pencarian WHOIS, anda akan mendapat bukti bahawa Jim Jorgensen adalah di antara pengasas AGLOCO. Isnin, 4 Disember 2006, AGLOCO berusia 13 hari :1. Di alexa.com (laman web ranking), AGLOCO telah mencapai nombor 2,235 sebagai laman web yang paling popular di Internet.2. Pencarian AGLOCO dengan google telah menghasilkan lebih 390,000 paparan. (Kemaskini : Pada 16hb Februari 2007, pencarian AGLOCO dengan google telah menghasilkan lebih 1.36 juta paparan!!!)
Perbandingan AGLOCO dengan ranking lain-lain laman web yang popular :AGLOCO telah mencapai nombor 2,235 dalam masa 2 minggu sedangkan Wikipedia mengambil masa 2 tahun untuk mencapai tahap tersebut, Facebook telah mengambil masa selama 9 bulan, YouTube selama 8 bulan dan MySpace selama 3 bulan untuk mencapai tahap tersebut!
Ramai yang berpendapat AGLOCO akan menjadi satu GERGASI INTERNET sedikit masa lagi. Adakah anda akan melepaskan peluang menjadi sebahagian dari pelopor REVOLUSI INTERNET ini?! Apabila AGLOCO mempunyai keahlian seramai 10 juta, syarikat ini dianggarkan akan bernilai USSD 250 – USD 400 juta dan kita sebagai ahlinya akan menerima pengagihan 90% dari saham syarikat tersebut !!
Sebagai ahli AGLOCO, di samping menerima pendapatan tunai setiap bulan, anda juga akan menerima saham syarikat untuk kegiatan anda dan setiap ahli di dalam rangkaian anda. Anda akan menerima 1 unit saham bagi setiap jam aktiviti anda dan ¼ unit saham bagi setiap jam aktiviti setiap referral di bawah anda - sehingga tahap ke 5! Anda boleh memilih untuk menerima 5 unit saham atau 100,000 unit saham setiap bulan.
Sekiranya anda mempunyai matlamat untuk menuju kebebasan kewangan, maka anda perlu melakukan promosi secara berterusan. Tiada modal, tiada risiko, semuanya adalah PERCUMA! AGLOCO adalah satu peluang keemasan ANTARABANGSA.
Anda boleh menjemput sesiapa sahaja di serata dunia untuk menyertai program ini. Setiap orang hanya dibenarkan memiliki 1 akaun sahaja. Laman web AGLOCO juga mempunyai versi bahasa China, English, Perancis, Sepanyol, Korea dan Jepun.
Tidak seperti program-program yang lain, AGLOCO tidak memaparkan alamat email anda pada ahli-ahli lain. Program ini memberi jaminan bahawa privasi anda adalah 100% terjamin.
Jika anda belum menyertai AGLOCO, jangan fikir lama-lama, JOIN SEGERA dan ajak semua kawan-kawan anda.”Jangan biarkan peluang anda untuk berada di awal program berlalu begitu sahaja dan anda mungkin terpaksa mengambil masa yang lama menanti program yang SEHEBAT ini!” Mulakan langkah pertama anda menuju kebebasan kewangan dengan mendaftar di sini :